Żyjemy w czasach, kiedy zdecydowana większość ludzi próbuje się czymś wyróżnić na tle pozostałych. Co więcej, próbujemy wyróżniać nie tylko samych siebie, ale także własne samochody, mieszkania oraz przedmioty codziennego użytku. Czy więc można być oryginalnym w świecie, w którym każdy dąży do oryginalności? Można próbować. Jednym z ciągle nie wyeksploatowanych nadmiernie w naszym kraju wzorów jest japońska kaligrafia oraz szeroko pojęta kultura orientalna. Panujący niegdyś szał na klimaty orientu dziś odszedł nieco w zapomnienie, co stwarza szansę na bycie jedną z nielicznych osób, które go odświeżą. A do tego naprawdę nie trzeba wiele.
Wystarczy wachlarz z chińskimi znakami, czy japoński serwis do herbaty. Zakupienie tego typu produktów także nie powinno stanowić problemu, jako że w Polsce mamy wiele sklepów, których właścicielami są Azjaci. Dlatego też w takich miejscach wspomniane wcześniej serwisy do herbaty, czy jakiekolwiek inne przedmioty, których dominującym motywem byłaby japońska kaligrafia nie powinny stanowić problemu. Jeśli jednak mimo wszystko w naszej okolicy nie znajduje się żaden „chiński market”, bądź nie jest zaopatrzony w pożądane przez nas towary, to wystarczy nieco poszperać w Internecie, gdzie z pewnością znajdzie się wszystko, co nas interesuje.