Każda firma dysponująca budżetem reklamowym nieustannie poszukuje nowych sposobów komunikacji z odbiorcą. W tym obszarze, jak w każdym innym, pojawiają się trendy, które wolniej lub szybciej powszednieją i co gorsze, ulegają banalizacji. Dlatego tak istotne jest poszukiwanie wciąż nowych sposobów na zaprezentowanie firmy i jej osiągnięć, dotarcie do odbiorcy i zwrócenie jego uwagi na przekaz. Nagrodą za dobry pomysł jest zawsze wdzięczna pamięć odbiorcy i nabycie określonych dóbr.

Ubrania reklamowe

Bezrękawniki reklamowe

Reklamowe bezrękawniki to stosunkowo nowy pomysł na promocję firmy. Odzież jako nośnik informacji reklamowej funkcjonuje w naszej pamięci od dawna. Niektóre ze składników odzieży tak mocno utożsamiają się z logotypem firmy producenta, że używamy je zamiennie, rozszerzając ich markę na całą grupę ubrań. Tak dzieje się choćby z adidasami, które stały się synonimem obuwia sportowego. Trudno dziwić się firmom, że właśnie odzież staje się dla nich najbardziej gorącym kąskiem reklamowym, wszak to ona jest najbliżej naszej skóry, codziennie dobieramy poszczególne jej elementy, rozmawiamy o niej, czytamy i wciąż jej pożądamy.

Jak znaleźć optymalny sposób na reklamę marki?

Użycie bezrękawników jako nośnika reklamy to ciekawy zabieg promocyjny. Przede wszystkim wymagał on wprowadzenia tej części garderoby do jak najszerszego obiegu, co wcale nie było takie oczywiste. Wiele firm odzieżowych próbuje od lat, z różnym skutkiem, wprowadzać je na rynek. Reklamowe bezrękawniki, promujące inny logotyp niż firmy-producenta, musiały najpierw wejść do szerokiej mody, a dopiero później wyróżniać się logotypem. Bezrękawniki, czy też kamizelki to rodzaj odzieży stosowany jeszcze do niedawna wyłącznie jako element uniformu zawodowego. Zmianę w podejściu do tej części garderoby spowodowało przeniesienie odzieży stricte sportowej do mody ulicznej. Kamizelki stały się nie tylko uzupełnieniem ubioru, ale zamieniły się w pożądany modowy dodatek noszony na ciepłe swetry, bluzy czy koszule.

Trudne techniki reklamy

Reklamowe bezrękawniki (https://4brand.pl/bezrekawniki/76/1/rc/10) stanowią doskonałą powierzchnię do zamieszczenia logotypu reklamowego czy przekazu promocyjnego. Najprostszym sposobem jest umieszczenie niewielkiego logotypu na przodzie kamizelki lub jej kieszeniach. Ciekawym rozwiązaniem jest wykorzystanie pleców bezrękawnika na zamieszczenie tam dłuższego przekazu promocyjnego. Z tej formy korzystają różnego rodzaju organizacje, również polityczne, ale też wszelkiego rodzaju instytucje pragnąc przekazać komunikat inny niż tylko nazwa firmy.