Ciężko nie korzystać z najnowszych technologicznych nowinek i aplikacji, których zadaniem jest ułatwienie codziennych obowiązków i czynności, które zajmują dużą ilość czasu. Świetnym przykładem jest m.in. produkcja spotów reklamowych, które jeszcze do niedawna były czymś, co zajmowała mnóstwo czasu, pieniędzy i energii, a efekt nie był imponujący – dziś z niewielkim nakładem pracy, z mniejszymi umiejętnościami i przede wszystkim z mniejszym budżetem, można stworzyć coś, co zszokuje potencjalnych klientów i zachęci ich do ewentualnego podjęcia współpracy. Zastanówmy się nad tym, jak przyciągnąć uwagę klientów, by zechcieli oni współpracować i jak wykorzystać do tego możliwości, które oferują narzędzia zaawansowane technologicznie.

produkcja spotów reklamowychProdukcja spotów reklamowych i sprzęt.

Profesjonalna kamera, która oferowała najwyższą jakość, kiedyś kosztowała kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt tysięcy złotych. Na taki zakup, mogły pozwolić sobie jedynie profesjonalne firmy, które posiadały wielu klientów, renomę lub nawet inwestorów zewnętrznych i udziałowców. Jak to wygląda dziś? Wystarczy profesjonalna kamera lub aparat, która będzie kosztować w granicach 10 tysięcy złotych i można z jej pomocą stworzyć naprawdę imponujące produkcje, które będą charakteryzować się profesjonalizmem. O cenie komputerów i maszyn, które kiedyś służyły do obróbki wideo, a o tym, jak dziś prezentują się różne możliwości, chyba nie trzeba nikomu mówić. Warto jedynie powiedzieć na temat aplikacji, które mają kilkukrotnie większe możliwości, niż kiedyś całe konsole, dzięki czemu stworzenie grafiki 2D lub 3D na poczet produkcji spotów reklamowych jest czymś, co nie stanowi żadnego problemu. Dodanie wirtualnej postaci do roli prawdziwego człowieka, by stworzyli oni dialog prezentujący produkt? Oczywiście nie ma żadnego problemu i można wykonać takie działanie w ciągu kilku godzin! Nie można przejść obojętnie i nie wspominać nic m.in. na temat internetu, który okazał się przełomowym wynalazkiem i furtką otwierającą niezliczone ilości drzwi. Dzięki niemu produkcja spotów reklamowych stała się o wiele szybsza, materiały edukacyjne są lepiej dostępne, a wyposażenie do tworzenia reklam jest do kupienia w większości sklepów tematycznych – już nie trzeba jechać przez pół Polski, by znaleźć odpowiednie narzędzia, ponieważ można je zamówić przez internet i odebrać w ciągu 3 dni. Skoro technologia ułatwia wszystko, nie można być zdziwionym, że odwróciła rynek reklamy i marketingu do góry nogami, przetasowując karty od nowa.